Bun venit !

Salonul vă întâmpină cu o echipă de profesionişti,pregătiţi să vă ofere look-ul mult visat,întotdeauna în tendinţe,cu produse profesionale de cea mai bună calitate! Oferiţi-vă un moment de relaxare într-o ambianţă eleganţă şi primitoare,bucurându-vă totodată de cele mai bune preţuri şi oferte! vă oferă servicii de: hairstyling,make-up,manichiură-pedichiură,tratamente faciale,epilat,frizerie.

duminică, 9 ianuarie 2011

Efectul luminii asupra machiajului

Cel mai important element al unei sedinte de machiaj este lumina.
Lumina trebuie sa fie directa si puternica, iar orice umbra poate influenta claritatea realizarii machiajului.
Totodata, lumina care se va folosi in timpul machiajului trebuie sa fie apropiata de cea din locul in care intentionati sa va petreceti ziua respectiva:

• aer liber: alegeti lumina zilei si realizati
machiajul cat mai aproape de fereastra;
• seara (la teatru, la restaurant sau in casa
cuiva): alegeti iluminarea calda de bec;
• seara (intr-un loc in care este folosita lumina
fluorescenta, de neon) – incercati sa folositi
acelasi tip de lumina atunci cand va machiati.
Diferenta dintre cele doua lumini - incandescenta si fluorescenta – consta in faptul ca lumina de bec este oarecum galbuie, in timp ce lumina fluorescenta are o nuanta albastruie.Modul diferit de iluminare face de fapt diferenta dintre un machiaj de zi si unul de seara si necesita utilizarea unor culori de tonalitate si intensitati diferite intr-un machiaj.In lumina fluorescenta, ochii albastri par rosiatici, iar cei caprui au o nuanta de verde sau galben. Lumina cea mai potrivita in cazul unei sedinte foto este cea galbena, incandescenta tocmai pentru ca aceasta lumina ascunde foarte bine imperfectiunile pielii.
Pentru machiajul de zi cu lumina naturala solara sau pentru cel de birou cu iluminare in mare parte fluorescenta, trebuie folosite culori mai putin dramatice pentru a evita efectul de masca.Seara, daca mergem in locuri cu iluminare incandescenta, putem accentua nuantele si putem folosi culori mai inchise si mai intense.

Coafuri ocazie

Vă prezint cateva din coafuri de ocazie în care vă puteţi inspira.





sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Tunsori executate cu masina

Tunsorile executate cu masina de tuns – electrica sau manuala sunt cele mai
simple, practice, usor de ingrijit si igienice, deoarece parul poate fi tuns
scurt,foarte scurt sau chiar aproape zero. Parul poate fi tuns la aceeasi
lungime, peintreaga suprafata a capului, sau la lungimi variabile, pe diferite
portiuni, prinfolosirea diferitelor numere ale masinii de tuns. Cu masina nr. 0
se obtine sculptarea aproape totala a parului, cu masina nr 1 se obtine o
lungime de circa 5 mm, iar cu celelalte numere, respetiv 2 ,3 , lungimea
parului poate ajunge pana la 1 cm.
Executarea tunsorii cu masina, desi simpla, cere totusi atentie, mai ales cand
se folosesc diferite numere , deoarece trebuie evitate diferentele de
lungime(scarile, dungile) dintre o portiune tunsa, de pilda , cu masina nr 0 si
o portiune tunsa cu masina nr.1. in acest scop, pe masura ce se inainteaza
cu masina nr. 0 spre portiunea tunsa cu masina nr.1 se ridica putin partea
din fata a masinii, obtinandu-se prin aceasta o gradatie armonioasa a
lungimilor de par dintre portiuni, respective pierderea dungilor sau a scarilor.
La fel se procedeaza si la ceafa, unde se utilizeaza numai masina nr. 0; cand
masina se apropie de implantatia (portiunea unde incepe cresterea parului)
se ridica usor in partea din fata, pentru a pierde dunga dintre firele de par de
pe ceafa si implantatie.
De asemenea, pentru a obtine o uniformizare armoniasa a lungimii firelor de
par, taisul masinii trebuie sa fie cat mai aplatizat si cat mai culcat pe pielea
capului. Nu este permis ca taisul sa fie asezat vertical. Pentru a se eviata
smulgerea parului sau a pufului de pe ceafa, trebuie sa se imprime masinii
de tuns, in tot timpul lucrului, o miscare lenta de alunecare.
Una din tunsorile cele mai simple si mai igienice este tunsoarea completa ce
se executa pe intreaga suprafata a capului – si la care lungimea de par nu
depaseste 5mm.
Prin adoptarea acestei tunsori, firul de par subtire, anemiat sau predispus la
cadere se regeneraza se intareste si creste mai viguros. De aceea, aceste
tunsori se recomanda copiilor, persoanelor cu par rar, sau celor carora le
cade parul.
Tehnica de lucru
Etape de executie a lucrarii :
-tunsoarea cu masina electica
1.Discutii de consiliere :
-clientul doreste tunderea parului ,,zero”
-examinarea pielii capului ,tipul de par ,vartejuri
2.Pregatirea clientului:
-inainte de a incepe lucrarea se regleaza pozitia scaunului in functie de
inaltimea clientului,

-se aplica o manta de protectie peste haine, care se strange in jurul
gatului;se pune un strat subtire de vata pe langa guler, astfel incat sa nu
patrunda fire de par pe ceafa
3.Tehnica de executie;
- parul este bine pieptanat
-se regleaza numarul masinii de tuns la 0
-Tunsoarea se incepe din portiunea
frontala, mai precis de la mijlocul fruntii
spre crestet si se executa pe fasii paralele
-Se procedeaza la fel si cu partile laterale
-si cu portiunea din spatele capului, masina avand o traectorie ascendenta
de la contur spre crestet; deci tunsoarea se executa in tot timpul in sens
contrar sensului de crestere al parului
-se perie parul cu o perie aspra de cap si se
controleaza lungimile pentru a scurta
eventualele fire de par mai lungi care au
scapat din masina. In principiu se
recomanda o a doua tunsoare cu masina
pe intreaga suprafata a capului, asigurandu-se astfel o lungime uniforma
parului.
-dupa aceea se perie din nou parul si se indeparteaza cu scuturatoarea de
pe fata , urechi si ceafa.
-cu masina nr. 0 se curata puful si parul de pe ceafa , facandu-se o legatura
armonioasa cu restul parului.
-se tund perciunii in linie dreapta sau oblica
- se taie parul de la conturul urechii si se
retuseaza parul de la ceafa .
-in incheiere se tunde parul de la perciuni,
cu masina de tuns nr. 0

Colorimetrie


Exista 3 culori primare numite :
Albastru
Rosu
Galben
Amestecate intre ele in parti egale dau culoarea maron.
Orice culoare in natura, daca este copiata sau reprodusa este un amestec de albastru, rosu si galben. Cele trei culori se numesc “culori primare” sau “culorile vietii”.
Culorile primare amestecate doua cate doua intre ele dau nastere culorilor secundare:
Verde
Violet
Portocaliu
Amestecand albastru cu galben obtinem verde
Amestecand albastru cu rosu obtinem violet
Amestecand rosu cu galben obtinem portocaliu
Variind proportiile de amestecare a doua culori primare variaza si intensitatea culorii obtinute, obtinandu-se dominarea culorii care a fost amestecata in proportie mai mare.
Cand suprapunem culorile vietii, amestecul ne ofera o paleta impresionanta de nuante, de la cele mai inchise pana la cele mai deschise.
NEUTRALIZAREA CULORILOR:
ALBASTRU + ROSU = VIOLET +GALBEN =MARO
ROSU + GALBEN = PORTOCALIU + ALBASTRU = MARO
ALBASTRU + GALBEN = VERDE + ROSU = MARO
Amestecand cele trei culori primare, creati culoarea maro. Parul natural contine toate cele trei culori primare, in diferite procentaje, creand toate nuantele parului, de la cele deschise pana la cele inchise.
Pentru a intensifica saua crea o culoare, folositit cercul culorilor.
Culorile opuse pe cerc se neutralizeaza reciproc si creeaza o nuanta de maro

Frumusetea in timpul Reformei si Contra-reformei

Exuberanta renascentista este combatuta de Reforma si Contra-reforma. Spania detroneaza suprematia Italiei, rigiditatea combate toleranta, iar mintea cucereste sufletul. Protestanti sau catolici, cei care sustineau Reforma si Contra-reforma impuneau prin diferite moduri conformismul si retinerea de la “pacate lumesti”. Umanismul se opunea conceptelor acesti epoci si incerca sa “restaureze” moralitatea unei societati decadente. Viciile erau stigmatizate, societatea impunea reguli nescrise de comportare iar placerile carnale erau condamnate. Cochetaria si indecenta isi aveau locul in focurile Infernului, era laudata insa regina frumusetii – pudismului – sustinuta de ipocrizie dupa cum mentiona Moliere in “Tartuffe”. Femeile isi ascundeau formele prin imbracaminte, iar decolteul era considerat un mare pacat, condamnat de Biserica. Decolteul a rezistat in moda de la acea vreme in pofida tuturor dogmelor, dar in schimb, se ascundea restul corpului. Podoaba capilara era coafata intr-un coc la baza cefei iar culoarea parului trebuia sa fie uniforma si cat mai inchisa, insa luminata de dantele albe si perle – singurele bijuterii acceptate. Frumusetea trebuia sa fie maiestoasa, demna si solemna.
Ninon de Lenclos avea saloane de frumusete unde se intretinea elita timpului. Ninon era cocheta “pana in dinti” si colectiona amanti. La sfarsitul vietii sale a scris “Cartea tandretii” unde povestea despre galanteriile amorului si aventurile din viata sa.
In 1635 la Paris s-a deschis primul salon de coafura pentru damele inaltei societati, numit Champagne, iar acolo se obtineau bucle lejere sau cocuri sofisticate.
In Spania, idealurile frumusetii se regaseau in culorile alb si rosu obtinute insa din substante toxice. Dar nu conta prea mult, iar regina lui Ludovic al XIV-lea era “supranumita” viermele oribil din cauza acestei nocive rutine de frumusete, dupa spusele lui Diderot.

Cum sa ne ingrijim sprancenele?

Sprancenele au o mare contributie si in comunicare, in mimica fetei: sprancene ridicate – inseamna mirare, sprancene incruntate – suparare, sprancene destinse – calm, o spranceana ridicata – ironie. Sprancenele ideale sunt arcuite, ascendente, panate, dese, simetrice, naturale. Pentru a intretine sau a obtine toti acesti parametri este nevoie de o ingrijire sustinuta. Atunci cand sprancenele nu sunt tocmai perfecte, le vom inventa, prin diferite metode: Un arc de cerc, frumos, ascendent, natural, echilibrat se poate obtine prin pensare. Prima operatiune de acest fel trebuie efectuata intr-un cabinet cosmetic, de catre un specialist, apoi va fi usor de pastrat forma. Cateodata este nevoie de pensare pentru a corecta unele probleme estetice ale ochilor: – cand ochii sunt prea apropiati sprancenele se vor pensa mai mult la baza; – cand ochii sunt prea departati, se va pensa coada sprancenelor; – cand ochii au pleoape cazute, se va insista cu pensarea cozii spancenei, astfel incat arcada sa fie mai mare. Accentuarea formei obtinute se poate obtine prin machiaj; sunt creioane special concepute, care au o mina pigmentata natural si cu acestea se pot corecta sprancenele. Un machiaj va avea acuratete numai in momentul in care sprancenele vor fi bine definite. Se gasesc si vopsele speciale care se pot folosi cu incredere. Nu se recomanda fardarea sprancenelor cu mascara pentru gene, este bine ca acest tip de produs sa fie folosit individual, exact pentru scopul in care a fost creat. Desimea sprancenelor poate fi sporita prin tunderea varfurilor acestora, o operatiune care le va regenera simtitor; se vor pieptana in sus, se vor taia delicat varfurile tocite si foarte frecvent – decolorate de razele UV. Seara, dupa o demachiere atenta, se vor peria cu un balsam regenerator. Muschiul sprancenos este foarte solicitat, el sustine fruntea, spranceana, arcada si pleoapa. Pentru a preveni formarea ridurilor si a “pleoapei cazute”, un masaj usor, o presare in puncte apropiate pe linia sprancenelor si o gimnastica a mimicii, sunt binevenite. Pentru situatiile dramatice in care forma sprancenelor este incerta (descendente, blonde, rare), o rezolvare (mai moderna) ar fi tatuarea permanenta, in nuanta potrivita, dupa un sablon ales; exista cabinete specializate care efectueaza astfel de corectii in conditii aprobate de ministerul sanatatii.

Jatoman Bioline

Tratamentul Jatoman Bioline tine cont de textura pielii barbatilor care este mai groasa si de specificul tenului lor,in general au un ten mai gros,mai rezistent.Barbatii trec printr-un proces atipic de imbatranire,diferit fata de ce stim noi femeile:imbatranirea propiu-zisa incepe pe la 35 de ani,apar primele riduri,din ce in ce mai profunde si inceteaza in jurul varstei de 50 de ani.Pe cand o femeie poate sa arate bine pana la 50 de ani,pentru ca apoi prabusirea sa fie dramatica.Tinand cont de aceste caracteristici Bioline a creat acest tratament care sa raspunda punctual la toate nevoile pielii barbatilor.Ingrediente radioactive:1.rodocrozit-puterea focului,puterea dragostei,este pentru prima oara cand in cosmetica se aplica un extract mineral.Efectele rodocrozitului:reface pielea,o reenergizeaza si reconfigureaza pielea obosita.2.extracte de plante mediteraneene si alge pentru hidratarea pielii.Pasii tratamentului:1-se incepe cu relaxarea clientului printr-un masaj lejer cu ulei esential de levantica.2-apoi se trece la pregatirea tenului pentru tratamentul propiu-zis:demachierea cu lapte si lotiune tonica.3-se face un gomaj delicat pe baza de microparticule de jojoba,pentru curatarea in profunzime a pielii.4-se aplica un ulei pe baza de levantica,neroli si rodocrozit,miscarile de relaxare cu cele de presupunctura,pentru ca la iesirea din cabinet pielea sa fie energizata,luminoasa.5-se aplica un destres serum pe fata,gat si decolteu.Are un efect destresant,oxigenant,regenerant si o actiune profunda de remineralizare.6-se continua cu un masaj cu crema vitalizanta intensiva(vitalizeaza si tonifica).7-Tratamentul se incheie cu aplicarea unei masti energizante si revitalizante pe baza de argila si extracte din plante.Efecte:astrigent,hidrateaza,inlatura ridurile fine,regleaza secretia de sebum,descongestioneaza pielea,reda luminozitatea.Se lasa masca sa actioneze 10-15 minute,durata tratamentului:1h 20 ‘,cu extractie 1h 30′,frecventa 1 data pe luna,rezultate:pielea este hidratata,regenerata,energizanta,ridurile fine dispar pielea capata un aspect luminos este favorizata regenerarea celulara si circulatia sanguina.jatoman bioline